Časté otázky zákazníkov

1. Aký rozmer pneumatiky namontovať?

Je dôležité použiť rovnaký rozmer ako u pôvodne namontovaných pneumatík (pneumatiky namontované výrobcom na novom vozidle) a zároveň musí byť tento rozmer zapísaný v Technickom preukaze vozidla.

Ak chcete zistiť, aký rozmer pneumatík je na Vašom automobile, najskôr si to pozrite v technickom preukaze vozidla a potom si uvedený rozmer overte na automobile. Rozmer pneumatík je uvedený na jej bočnici. Napríklad: 195/65 R15 91V

Musíte použiť pneumatiky s rovnakým rozmerom (šírka, výška, priemer, index zaťaženia, index rýchlosti*).

*Môžete jazdiť na pneumatikách s vyšším rýchlostným indexom. Väčšina ľudí si ale v bežných rozmeroch nekupuje pneumatiky s vyšším rýchlostným indexom, pretože ten býva väčšinou o dosť drahší. Pri väčších priemeroch pneumatík sa zasa robia iba vysokorýchlostné indexy W a Y.

 

2. Sú pneumatiky predávané na internetovej stránke www.pneucom.sk nové?

Naša firma predáva výlučne nové pneumatiky vyrábané v súlade s európskymi normami.

 

3. Sú pneumatiky ponúkané na internetovej stránke www.pneucom.sk na sklade?

Všetky nami ponúkané značky pneumatík máme priamo od výrobcov z ich výrobných skladov. Pneumatiky nenakupujeme od veľkoobchodníkov ani od iných predajcov pneumatík.

Priamo na našom sklade máme niekoľko desaťtisíc kusov pneumatík. Tým, že sme zásobovaní zo skladov výrobcov pneumatík máme k dispozícii niekoľko stotisíc kusov pneumatík dostupných do jedného až piatich pracovných dní. Napriek uvedenému sa občas môže stať, že pneumatiky niektorého rozmeru a výrobcu nie sú dostupné v rozumnom časovom horizonte. V tomto prípade sa snažíme ponúknuť zákazníkovi adekvátnu alternatívu od iného výrobcu v podobnej kvalite.

 

4. Sú pneumatiky fakturované s DPH alebo bez DPH?

Všetky ceny uvedené na našej stránke sú uvedené s DPH. Faktúra ako daňový doklad s vyúčtovaním objednávky, sumy DPH a celkovej sumy je zákazníkovi zaslaná E-MAILOM na platnú emailovú adresu uvedenú v objednávke.

Ak ste faktúru nenašli v prijatých správach, skúste sa pozrieť do priečinku nevyžiadanej pošty - SPAM (platí pre domény @Azet, @Centrum, @Post, @Seznam).

 

5. Aká je dodacia lehota?

Štandardne by mal zákazník po vyplnení objednávky a jej odoslaní, dostať do cca 5 min. mail, ktorý potvrdzuje, že sme objednávku prijali s uvedeným číslom objednávky a sumarizuje údaje z objednávky. V deň prijatia objednávky alebo v nasledujúci pracovný deň objednávku spracujeme a v prípade, že máme pneumatiky na našom sklade, alebo sú dostupné do 24 hodín zo skladu výrobcu, zasielame mail o akceptácii objednávky a pneumatiky pripravíme na expedovanie špedičnej spoločnosti, ktorá pneumatiky doručí spravidla nasledujúci deň. Týmto spôsobom väčšinu objednaných pneumatík doručíme do 3 pracovných dní po akceptácii objednávky.

 

6. Ako zistím dátum výroby?

Dátum výroby je uvedený na bočnici pneumatiky (obvykle len na jednej strane). Jedná sa o 4 miestny kód. Napr. 2715 = pneumatiky boli vyrobené v 27. týždni roku 2015.
Ak máte pneumatiky ázijských značiek, je pravdepodobné že tam to číslo nie je celé, respektíve tam dátum výroby nie je vôbec. 

 

7. Chcel by som si kúpiť pneumatiky so spotrebou triedy A, ale neviem také nájsť.

Energetická trieda A neexistuje. Výrobcovia pneumatík sa takto chceli vyhnúť značeniu ako je u domácich spotrebičov, kde už od počiatku označovania energetickými štítkami boli výrobky v triede A a teraz ta najlepšia chladnička má označenie A+++.